Thursday 14 September 2017

Vpci Indicatore Amibroker Forex


27-04-2011, 02: 51 AM A dori s Solicite un indicatore pentru MT4. Indicatore acest SE riferimento volum cu pre. Nu TIU cum s explic. Dar putei citi de la acest articol. Inregistrat Numai utilizatorii ho attivata sia pentola sa vada collegamento Sperm c programator generos ar putea crea acest indicatore bazat pe Articolul de mai sus. Nu trebuie sa uitam, quotCum s indicatore utilizaiquot acest Este, de asemenea, un explicat n articol. V mulumim n avans pentru cura oricine ar putea Codul i s o mprteasc aici. ) P S: Am cerut n quotMQL de Programmazione e listeiquot abete. Dar l-am postat aici pentru c eu nu sunt cura Sigur Unul este cel potrivit. mi pare ru DAC m-am nelat. 27-04-2011, 01: 49 PM GSIT n acest Subiect: h p. forum. mql433132. poate putem folosi, de asemenea, indi. aici este o immaginare de ansamblu bun cum s-l foloseasc - Partea cu STRATEGIA VpCI: h p: Doar nregistrate i attivata sia utilizatorii pentola SA Link vada CEEA ce privete Cado PS: acest lucru pare un Bine fi mai. de Vinin. s ia o privire la pic ultimul mesaj pe acest filo page1: h p: forum. mql4ru12535. 28-04-2011, 02: 44 AM GSIT n acest Subiect: h p. forum. mql433132. poate putem folosi, de asemenea, indi. aici este o immaginare de ansamblu bun cum s-l foloseasc - Partea cu STRATEGIA VpCI: h p: Doar nregistrate i attivata sia utilizatorii pentola SA Link vada CEEA ce privete Cado PS: acest lucru pare un Bine fi mai. de Vinin. s ia o privire la pic ultimul mesaj pe acest filo page1: h p: forum. mql4ru12535. v mulumesc pentru ajutor Cadolino ta. ) De fapt, i-au descrcat de h p: forum. mql433132 i, de asemenea, de la h p: forum. mql4ru12535 mai devreme. dar cred c ambele sunt diferit codificate n comparaie cu cea din articol. Ce vreau s filata este Vizual diferit. Orico v mulumesc pentru partajarea. eu nc mai sper CEA corespunztoare vor fi partajate aici. 28-04-2011, 03: 42 PM Am fost att de intriged de cer dumneavoastr. am realizat, c CEEA ce am GSIT, nu un fost la fel ca in pdf Descrierea. Prin urmare, postet doar link-uri i nu indicatorii. nu vreau s Spam forum. ) Sper prea stovedude Sau oricine altcineva ar ncerca s cod acest indi. pleeeeeeeease. ) 28-04-2011, 04: 34 PM Am fost att de intriged de cer dumneavoastr. am realizat, c CEEA ce am GSIT, nu un fost la fel ca in pdf Descrierea. Prin urmare, postet doar link-uri i nu indicatorii. nu vreau s Spam forum. ) Sper prea stovedude Sau oricine altcineva ar ncerca s cod acest indi. pleeeeeeeease. ) E bine. Da. sa un pic diferit. Cadolino, crezi c VpCI este strumento util pentru tranzactionare in articol, autorul COMPARATIVA cu VpCI obv. pe baza rezultatului, VpCI ctigtorul clar. dar im nu sunt Sigur gatto de este util DAC vreau s-l integreze n STRATEGIA mea de tranzacionare. tot ce este TIU avantajul acestui punta de indicatore este de aproximativ quotVolumequot. Permite doar sper cineva va fi capabil s-l cod astfel NCT Toat Lumea poate testa STRATEGIA bazat pe articol. ) 29-04-2011, 07: 06:00 Bine Bine. Aici sunt ambele Variante. Putei aduga Bollinger de CTRE luarea BB din lista indicatorilor (NU pe lista indicatorilor personalizate) n fereastra Navigator, i trgndu-L la fereastra Indy ho Apoi selectai Aplicare Pentru a - Primo indicatore Dati i stabilirea setrile BB. 29-04-2011, 09: 24 AM cum generos eti stovedude. D mulumesc foarte mult pentru ajutor. S vedem dac este suficient util s se adauge n instrumentul nostru commerciale. Poate Toat Lumea de aici ar putea mprti opiniile cu privire la acest indicatore. din nou Multumesc stovedude. 29-04-2011, 06: 18:00 e bine. Da. sa un pic diferit. Cadolino, crezi c VpCI este strumento util pentru tranzactionare. ) Volumul tranzacionat este importante - desigur. quotbieii mariquot folosi acest lucru pentru favoarea lor, bncile naionale Prea. dar trebuie avut n VEDERE: Suntem quotpesti miciquot. volumul tranzacionat va depinde de numrul de clieni firma, de a. Deci este un fel de quotlocalquot indi. ) CEEA ce privete Cado 29-04-2011, 07: 54 PM Eu nu sunt n PIAA de Valori i nu utilizai niciodat Indiile de volum. Dac ai di comerului perechile 6 Noi nu AVEI nevoie de ele. Numai dac comerciale perechi exotice, cum ar fi Ozobuzo Guanda atunci Ai nevoie de ele prost nlocuii-le mai degrab cu Impuls panino Indy. Hermes 29-04-2011, 08: 24 PM Am avut o privire n jur de formula MetaStock pentru VWMA i VpCI oscillatore, nu una cura GSIT utilizeaz formula n cura eBook, asa ca le-am codat pentru stocurile i, adesea, Aceti indicatori vor semnala cumprarea Sau vnzarea de interese nainte de a se muta de Pré: D Nu Partea dreapt pentru Codul Metastock, dar programatorii pentola converti la formula Metatrader DAC au interes delle Nazioni Unite. bersaglio pre colore var larghezza Verde 2 pp: V mov (V, 21, S) DV: pp Chiudi (mov (DV, 21, S) - mov (C, 21, S)) mov (C, 21, S) C colore blu mov (C, 21, S) colore var larghezza Verde 2 pp: V mov (V, 21, S) DV: pp Chiudi (mov (DV, 21, S) mov (C, 21, S)) - 1 colore nero 0 30-04-2011, 01: 38 AM asa ca i-am codat pentru stocurile i, adesea, Aceti indicatori vor semnala cumprarea Sau vnzarea de interese nainte de a se muta de Pré: D da, asta e motivul cura pentru sunt interesati de acest punta de INDIS volum. SE poate viziona, n cazul n cura quotbieii mariquot (sau ar trebui s filate quotinsiderquot.)) PLASA Comenzi lor, fr schimbarea micarea preului reale. e acelai joc pe forex. 01-05-2011, 01: 44 PM hm. NTR-un indicatore fel acest Arat pic un comprimat atunci CND am ncercat s nainte i napoi graficul. este normale sau sunt eu singurul vzndu-l n acest fel. o 02-05-2011, 06: 29 AM Da, n cazul n cura esiste o cretere uria un volumului NTR-o Zon, aceasta poate mri intervalul fereastra, provocnd valorile mai mici pentru un pitic aproape de 0. 16-10-2013 06: 15 PM Buna, Am GSIT un indice indicatore numit EFORT pentru AmiBroker. Cred c va fi de ajutor s-l AIB pentru MT4, deoarece nu am Putut GSI o Versiune simile. Ar putea fi de ajutor, poate n combinaie cu Ali indicatori, cum ar fi volumul de mai bine. Din pcate, eu nu folosesc AmiBroker, prin urmare, nu TIU cu adevrat logica din spatele acestui cod AFL. Informaii i logica indicatore pentru acest sunt aici: karthikmarar. blogspot. ro201306effort-index-afl. html Inregistrat Numai utilizatorii ho attivata sia pentola sa Vada collegamento 21-06-2015, 10: 28 PM Buna, Am GSIT un indice indicatore numit EFORT pentru AmiBroker . Cred c va fi de ajutor s-l AIB pentru MT4, deoarece nu am Putut GSI o Versiune simile. Ar putea fi de ajutor, poate n combinaie cu Ali indicatori, cum ar fi volumul de mai bine. Din pcate, eu nu folosesc AmiBroker, prin urmare, nu TIU cu adevrat logica din spatele acestui cod AFL. Informaii logica I Indicatore pentru acest sunt aici: karthikmarar. blogspot. ro201306effort-index-afl. html Efort Index - YouTube (Doar nregistrate i attivata sia utilizatorii pentola SA Link Vada) Mersi Da, e un indicatore di interesant. Indicatore poate faccia acest poate cineva pentru Mt4 te rog Powered by vBulletin Solutions Versione 4.2.3 Copyright 2017 vBulletin, Inc. Toate drepturile rezervate. Thread: REQ Volume Prezzo Conferma Indicator (VPCI) Ciao, ho trovato un indice Sforzo indicatore chiamato per AmiBroker . Credo che itll essere utile avere per MT4, perché ho potuto trovare una versione simile. Potrebbe essere utile, magari in combinazione con altri indicatori, come il miglioramento del volume. Purtroppo io non usare AmiBroker, di conseguenza, io non so davvero la logica alla base di questo codice AFL. Informazioni e la logica per questo indicatore sono qui: karthikmarar. blogspot. ro201306effort-index-afl. html Solo gli utenti registrati e attivi possono vedere i link. Sì, la sua un indicatore interessante. Forse qualcuno può fare questo indicatore per Mt4 prega

No comments:

Post a Comment